Ett färdigt kort till. :-)

Ja nu har jag pysslat ihop ett kort till, som jag faktiskt är väldigt nöjd med, med tanke på att jag inte har så mycket material att använda mej av än så länge.

De är till min dotter som fyller 9 år i oktober, jag har inga nya kort på henne, eftersom de mesta är digitalt, och jag inte framkallat nåt av dom än....så jag tog ett gammalt kort på henne, från hennes första födelsedag och så har jag skrivit:
"Din första".....på framsidan, sen fortsätter det...."födelsedag, jag minns den som igår, och nu är det dags att fylla 9 år"

Så här blev resultatet:

framsidan....



och insidan....



Flätorna och fjärilarna är från ett papper som jag suttit och klippt ut, sen har jag limmat ett rosa band runt lappen med texten, lappen är också från samma papper.
Bokstäverna på insidan är mörkrosa och mörkgrå, inte svarta som dom ser ut på bilden.

Så.....vad tycks?? :-)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Superfint ju...trodde först det var en LO när jag kikade in.



2008-09-22 @ 16:06:23
Postat av: Anonym

Super fint!!!!

2008-09-22 @ 16:22:11
Postat av: M@gs

Ooo så fint kort. Jag tycker det är så roligt att fler och fler gör inuti korten också. Hoppas dottern blir glad för det.

Kram

Postat av: Jannike

Jättefint!

2008-09-22 @ 18:29:26
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Nannis

Jättegulligt! :)

2008-09-23 @ 08:16:40
Postat av: Emma

Va fint! Tummen upp! Hon blir nog gale gla! :D

2008-09-23 @ 08:42:08
URL: http://emadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback