Förändringar....

...ja nu gäller de inte lägenheten, inte just nu iallafall, nej nu är de mina barn de gäller......dom ska byta skola.

De är inget fel på skolan dom går i nu, tvärtom, dom trivs med både skola och lärare och alltihop, men dom börjar bli trötta på den långa skolvägen, och nu är snart vintern här och då blir de ännu jobbigare, så nu vill dom byta till skolan som är alldeles intill vårt område.
Dessutom så har dom många kompisar där redan eftersom grannbarnen går där.
Så from. början av november så är de ny skola som gäller, så de ska bli spännande. :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vad kul - vilka klasser kommer dom att gå i då?? Kanske blir i Mimmis??? Det skulle väl vara skoj!



Kram!

Postat av: Jannike

Skicka mig din mailadress så ska jag skicka dig telefonnummer till fröken Mia!

2008-09-18 @ 23:03:59
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Jannike

Skicka ett mail TILL min adress istället då -



[email protected]





Kram!

2008-09-19 @ 12:19:25
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Helen på jobbet

Heter eran fröken Mia? Kul isåfall, då är det säkert samma klass som matilda ska gå i. vi ska dit den 29 sept och kolla in skolan och träffa klassen! spännande..

2008-09-19 @ 13:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback