Förbaskade dator!!

Här skulle jag ju inte sitta, jag skulle bara in och kolla mailen, kolla Blocket (beroende??) och kolla bloggar (definitivt beroende!!...*S*).....jag skulle inte blogga, inte kolla Dansbandsdax, inte kolla Tradera och inte bli sittande här...men alternativet är städning så de är väl därför jag fastnade...*S*

Så nu har jag dragit igång Dansbandsdax musik, dom spelar dansmusik dygnet runt.....ja, man kan lyssna på dansmusik även utanför dansbanan, nackdelen är att de börjar spritta i dansmusklerna.....tur de är bara jag och marsvinen hemma, ingen som skrattar åt en eller skakar på huvet när jag börjar sjunga med och fötterna stampar takten....*S*

Så.....mer då?
På torsdag ska jag åka och lyssna på Mia Törnblom, ser fram emot de så mycket, jag är så imponerad av den människan, hon är så klok, så rolig och framförallt så enkel.....och hon får allt att låta lätt...och när man tänker efter så är nog mycket lättare än vad man tror, man försvårar så mycket i sitt liv. De är ju som nån klok människa sagt att varför oroa sej för nått som KANSKE kommer att hända, för i de flesta fall så oroar man sej i onödan. Tänk om man kunde intala sej de när man är mitt uppe i de.....då är de INTE lätt.
Får se hur mycket klokare jag är när jag kommer hem på torsdag eftermiddag...*S*

Nej, nu lär jag inte kunna dra ut på de längre, nu MÅSTE jag plocka ihop lite.....dvs städa. :-(
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jannike

Vad kul att du oxå ska se/höra henne på em - det ska jag med!! Då syns vi kanske!!!



Kramisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback