Kul grej.....testa själva :-)

Mina mobilkontakter


Mobiltelefonfrågor tagna från Nannis



Har du kysst nummer sju?

Nej, och har inte haft några funderingar på de heller....*S*...men Annelie är trevlig :-)


Har du träffat nummer nio i veckan?

Annika bor i.....vad fasen var de nu då hon är och friar ett tag??.....så nej jag har inte träffat henne på lääääänge.


Älskar du nummer tio?

Näe....men en gammal flirt är han....*S* (undrar om de är dags att rensa mobilen.....*asg*)

Är nummer elva en sötnos?
Ja han är en riktig sötnos....en av mina danskavaljerer som var med till Malung.....fast han är Stockholmare ;-)

Är nummer femton en bästis?
Nej, men Britt är min mammas bästis :-)

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nope, men vi jobbar på samma jobb, Carina och jag.

Brukar du hänga med nummer nitton?
Nej tyvärr, de var längesen.....vet inte varför, om jag gjort nått  :-(

Är nummer tjugo bra?
Jo, en snäll och go person.....

Gillar du nummer tjugosex?
Jätte mycket!!.....han har gett mej råd och tips och stöttat i mycket som har med "mitt gamla liv" att göra.....

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Gunilla??....jag vet inte, måste fråga henne nästa gång vi träffas.

Hur känner du nummer trettioåtta?

Jag och Dan gick usk-utbildningen tillsammans.

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Jag är intresserad vad Jenny gör nuförtiden, min plastbrors exfru.


Hur länge har du känt nummer fyrtionio?

Jobb-Markus står de, ja vi har väl känt varann i ca 3 år, för vi började jobba ungefär samtidigt på hemtjänsten.


De var de de.....skojsigt faktiskt.....testa ni också :-)
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer inte så långt när man bara har typ 11 nr! S

2008-09-18 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback