Mitt nya akvarium

Ja nu är de på plats, mitt nya akvarium.....eller rättare sagt, de är väl fortfarande Daniels, de är bara så att de "flyttat in" innan ägaren :-)

Skulle försöka fota lite, men kan säga så här....fiskar är inte lätt at fota, de blev jätte suddiga..... och jag vill inte använda blixt första kvällen så jag skrämmer slag på dom...

Här är iallafall Daniel i full färd med att fylla karet och få igång pumparna....

         


Och här är de färdiga resultatet.....ser ni några fiskar överhuvudtaget??.....de ska vara 26 st där iallafall i varierande storlek :-)

         


Här har jag lyckats fånga en på bild.....men han/hon ville inte vända den vackra sidan till så de blev så där.....*S*

         

Bättre bilder kommer senare, ville bara visa vad vi pysslat med i helgen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Helen på jobbet

OJ! va snyggt akvarium ni har!! Blir avis..Ska bli kul att få sätta upp vårat med nu när vi flyttar! kramar!

2008-09-16 @ 09:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback