Raggningsförsök??

Vi sitter en bunt människor och glor på en skylt......vi väntar nervöst (iallafall jag) på att våra nummer ska lysa upp där på väggen.....vi har kollat så allt är okej.....vi vill inte verka oproffsiga.....
Så plötsligt står de där....mitt registreringsnummer....och de är dags att kasta sej in i lejonkulan.....jag är på Bilbesiktningen!!

Jajamänsan, idag var de dags för de årliga besöket, och när jag satt och väntade tänkte jag på hur vi ser ut när vi kommer dit.....vi parkerar, går in och knappar in att vi är där....vi sätter fast bilbälten, kollar så varningstriangeln ligger framme för att underlätta, de är proffsigt.....och sen sitter vi där och glor på skylten på väggen.
De var en väldig blandning av människor som satt där......och en fundering jag fick är att de kanske borde vara besikting på oss förare också....*S*

Hur de gick??
Ja, jag vet inte om de var ett raggningsförsök, men han besiktningsmannen tyckte jag skulle komma dit och hälsa på igen......fast riktigt så la han inte fram de....han gav mej att papper med lite text och en stämpel på, där tiderna för återbesiktning stod. Nåja, de lät ju trevligare med raggningsförsök än återbesiktning....*S*

Men bilen får "leva" ett tag till iallafall... :-)
Kram

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vad glad bilen ska vara nu!!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback