Sopsorteringsproblem

Då var proverna tagna, så nu är de bara att invänta resultatet, och de får jag om några veckor när jag ska träffa Dr.Dudz.....nånting.....allvarligt talat kommer jag inte ihåg namnet, men de var inget vanligt son-namn....vet inte ens om de är en man eller kvinna....spännande...*S*
Iallafall så snodde dom mej på 5 provrör blod....så nått borde dom väl få ut av de.

Sen tog jag en sväng på stan, tittade mest, men är de inte typiskt så säg, att man alltid hittar snygga kläder till bra pris när plånboken inte alls tycker man ska köpa nått, däremot när plånboken är full......skojar bara, men iallafall lite påfylld...då hittar jag aldrig nånting, iallafall inte till mej själv, men till barna hittar jag alltid.

Sen var jag ner på "gubbdagis", och kollade på plastbackar eller nått liknande, jag har kommit på att jag skulle vilja ha en ganska stor låda av nått slag på balkongen där jag kan ha min sopsortering, en låda där de får plats 3 papperspåsar, en för kartong, en för papper och en för plast/plåt/glas.....dom där kassarna tar sån plats annars. Och nej, jag kommer inte att gå och tömma dom oftare, för de blir inte av, så väl känner jag mej, och de erkänner jag :-)
En låda på balkongen vore perfekt....tips emottages tacksamt.

Och nu är de inte så många timmar i frihet kvar längre, för snart drar jobbarhelgen igång....med blandade känslor...tungt med 3 nätter i rad, men glädjande att sen är de långledigt, så de är väl bara att spotta upp sej och bita i de sura äpplet och ta sej i kragen och....osv...osv....*S*

Så nu får jag väl önska er alla en trevlig helg!
Kram på er

               


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mkt Marie! :D Trevlig helg! :D <3

Postat av: Jannike

Du är nominerad på min blogg!! Kramisar!

2008-09-06 @ 23:27:47
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback