Sorglig??...jag??

Undrar om man kan räknas som en sorglig, eller patetisk person, när man sitter utanför dansstället och lyssnar och ser alla andra dansa innanför fönstren??....för se ni, de gjorde jag igår.
Fast jag har mina randiga skäl, jag jobbade ju så jag kunde inte gå på nån dans....men när jag åkte förbi, och hade en lugn stund kunde jag inte låta bli att åka upp på parkeringen och lyssna och titta lite.
Hade nog flirtat in mej också om jag inte hade haft så fantastiskt snygga kläder på mej...jobbarstassen förstår ni...*S*
Iallafall så satt jag i bilen och log för mej själv när jag såg mina bekanta dansa förbi....som sagt...sorgligt??..patetiskt??

Och nu sitter jag här.....är väl inte så mycket mera upplyftande de heller....men de är dag mellan jobbarnätter, och då infinner sej oftast inte nån större lust till nånting, de är mest en "resa" mellan arbetspassen, ja DE är för sorgligt de ser jag ju själv när jag skriver de så här...*S*

Igår var jag på stan med dottern, hon hade fått pengar av momma och moffa i en tidig födelsedagspresent, så vi var ner och köpte lite kläder, tänk va kul de är att handla kläder, iallafall till barna, men inte till mej själv. Så nu har hon nya byxor och tröjor, och de var så fint. :-)

Allvarligt talat, jag verkar inte ha så mycket mera att skriva...
Jo en sak.....tänkte först inte skriva om de här för de är baske mej så pinsamt, men jag får väl bjuda på de....

Jag hade ju plockat fram en massa kartonger och grejer ur klädkammaren för en storstädning, så igår satte jag mej på golvet med 2 av kartongerna och började rensa ur, de var en massa kort, ramar och annat jox. Där fanns bla gratulationskort till barna från födelsedagar, sånt som jag sparar i varsin låda åt dom, tillsammans med nappar och annat som är personligt som dom ska få när dom blir stora.

Nåja, mitt ibland de där hittade jag ett Grattis-kuvert till Emil på hans dop dag......med 200kr i!!!!!!!!!
Ja Grattis Emil på dopdagen, de var ju bara 7 år sen.....*S*
Daniel hånade mej och fråga om de var sedlar som fortfarande gick att använda....så kul man kan va då!!!
De enda positiva är att han är ju nog gammal att bestämma själv vad han vill ha i doppresent nu....och de lär ju knappast bli nått silverarmband eller sparbössa i tenn....*S*

Så.....nu har jag inget mer pinsamt att bjuda på idag....men jag återkommer med nya friska tag nån annan dag. :-)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jannike

Var gald att su tycker det är roligt att handla med barnen, jag tyckte det var vedervärdigt idag

:-(



Men det kanske har att göra att det handlar om våra pengar som vi egentligen inte har, mycket roligare när nån annan hjälper till att betala

;-)... Blä för ebb i kassan!!



Kram!

Postat av: Jannike

... men hur stavar jag eller datorn...??? Var GLAD att DU tycker.... ska det vara!!!

2008-09-27 @ 18:12:10
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Emma

Ojoj.Haha, där kom du på mig! xD Nä, men du lilla jämtlandståssa, det beror allt på dansband! Hehe xD

2008-09-29 @ 16:53:41
URL: http://emadeleine.blogg.se/
Postat av: Nannis

Coolt att hitta "gamla" pengar :P

Kramis

2008-09-29 @ 19:43:44
Postat av: Nickan

Va bra och hitta en slant! Aldrig fel! Ha dè

2008-09-29 @ 23:14:48
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Nickan

Då må du nog glo lite till på Raskans sida!

2008-09-30 @ 12:44:09
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Nickan

Den som ser mest korkad ut! Tips kolla kortet längst ner! Ingen mössa!

2008-09-30 @ 20:03:22
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tur att du hittade sonens pengar!

Och du, fint kort igen.

Nettan

2008-10-03 @ 17:28:05
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: raskan

bloggar du bara under din jobbar period??

nu har de vekligen varit TORKA....:)

2008-10-05 @ 09:44:48
Postat av: Emma

Lever du Tjejen? ;)

2008-10-07 @ 08:44:58
URL: http://emadeleine.blogg.se/
Postat av: Jannike

MEN HALLÅ - när tänker du skriva igen?????? ;-)



Kram från grannen

2008-10-07 @ 20:24:41
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback