Vad händer här då?

Jag har varit på djuraffären idag och hämtat 2 Palettciklidhonor till dom 2 hanar jag redan har i akvariet, ja men hur trist måste de inte vara att vara leksugen och sen finns de ingen att leka med, men nu ska dom få leka bäst dom vill. :-)
Och sen ska dom få kokosnötter också.....nej dom ska inte äta dom, jag ska lägga skalen  på botten, som grottor åt dom, så kanske de blir små Palettcikliderbebisar så småningom.
Ska bli kul att se om dom fattar tycke för varann, och att dom lyckas yngla av sej, för de om något måste ju bevisa att dom trivs.

Annars då?
Tja, de är jobbarvecka den här veckan, så de blir liksom inte så mycket mera, jag har varken lust eller ork, fast nog borde jag, för jag rev ut en massa kartonger och grejer från klädkammaren i söndags, och allt står fortfarande kvar ute i hallen, men de ska ju sorteras.......kastas.....ut i förrådet.....köra ner på Kupan.....läggas nån annanstans....ges bort....osv, osv. Har iallafall varit ner på Kupan en sväng, lämnade en stor kasse kläder som jag växt ur åt ena eller andra hållet.....och när jag gick tillbaka till bilen hade jag med 3 nyinköpta böcker :-)
Gillar när böckerna kostar 10-15kr, och de gör min plånbok också :-)

Nu börjar de mörkna rejält ute, de är ingen höjdare dessa höstkvällar när man ska iväg och jobba, är jag ledig har jag inget emot mörka kvällar, men jag ska snart cykla iväg och göra mina 10 timmar jobb, och DE är inte så frestande när de är mörkt, mörkt, mörkt ute. Hemma med soffa, te och en filt, då är hösten härlig :-)

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag kommer till dig nån eftermiddag och sitter i soffan och dricker te udne ren filt.... ha ha - när passar det??????



Kram, ha bra arbetsnätter nu!!!

Postat av: Emma

Jo Marie, det som händer där kan jag allt berätta för dig. Ditt hem håller långsamt på att förvandlas till ett zoo. "Ska nästa köp bli en flygande pungekorre?" frågar vi oss alla! xD



Annars vill jag bara instämma, böcker för 10-15 kr är perfa. Va till Myrorna i måndags och krängde 6 st nya. Gött moss! =D

2008-09-24 @ 21:13:47
URL: http://emadeleine.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vilka fina bilder du tagit!!

Du är välkommen att titta in i min blogg!

Nettan

2008-09-25 @ 16:55:16
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=22100827
Postat av: Nettan

Västerut bor jag.

Nettan

2008-09-25 @ 22:07:50
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=22100827
Postat av: Emma

Ja visst får man det men man hinner inte! xD Dansa är kul, dansa är bra! Men Malung en stor fundering. Jag har tidigare tackat nej för jag varken tycker om Malung eller dansaband men för din skull kanske man kan blunda lite för sina principer. Men bara kanske! xD Kramar <3

2008-09-25 @ 23:43:47
URL: http://emadeleine.blogg.se/
Postat av: Nannis

Hi hi... ja dom tål ju att tittas lite på också, men några riktiga hårdrockare blir dom aldrig ;) Myspysrockisar bara - men det är ju inte fy skam den heller ibland s



Ha det gott! kraaaam

2008-09-26 @ 14:47:19
URL: http://nannis.blogg.se/
Postat av: Nickan

Den där dansen skulle du fixa som kan dansa! Själv kan jag inte ens gunga i takt! Ha dè

2008-09-27 @ 11:06:15
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback