Bra dag!!

I morgon Torsdag blir en bra dag!!

Ja de vet jag, för de händer några positiva saker då, först ska jag iväg på morgonen och ordna med en sak som har med mitt gamla liv att göra, en sak som kommer att få mej att må bättre......tänk vilka underbara vänner man kan ha!!

Sen kl 13 är de Mia Törnblom..... :-)

OCH SÅ KOMMER DANIEL!!!!
ja han kommer redan i morgon.....de blev lite ändrat och jag är så glad över de.

Och i kväll åker min bil bort och blir borta på en weekendtripp.....ja, min bil lever ett eget liv utan "matte".....och när den kommer hem så hoppas jag den är redo för besiktningen som är nästa vecka. Går den inte igenom så väntar nog en avlivning, vet inte om jag vill lägga ner en massa pengar på den....men vi får se hur de går först.

De blev kort och konsist....inte riktigt likt mej...*S*
Kram

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vad roligt att det händer mycket roligt för dig nu!!!!



Ses i morron - min vän från Hammar´n som skulle gå med mig har blivit sjuk... VET DU nån som vill gå -ring i såna fall!!! 070-217 31 17



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback