Arg.....hungrig

Jag undrar om det här är samma sak som att man inte ska handla mat när man är hungrig, nu pratar jag om att skriva blogg när man är arg.
Ja jag är arg, eller arg??...less, ledsen, irriterad, jo....jag är arg också!
Min sambo, som snart inte är de längre, ska åka iväg till sina föräldrar idag, och med sej tar han sin tvätt!!!
Ja men hallå, varför då frågade jag, går de inte att tvätta hemma?
Då svarade han spydigt att han inte kan begära att jag tvättar hans tvätt....
Nähä???......när jag tvättar MIN tvätt så tar jag ju också hans tvätt på en gång, jag tar de som ligger i tvättkorgen, kan väl inte dutta på och tvätta bara några få plagg.
Nu kanske ni tycker att jag överreagerar, låt karln tvätta sin tvätt själv då....
Jo visst, varför inte, men de var hans attityd jag blev "upprörd" på, han är så grinig, och sur, och svarar ju knappt på tilltal numer, och ändå var de han som helst ville de här, faktiskt redan i våras, men då ville jag prova igen. Men nu när inte jag gråter och är ledsen över VÅRT beslut, då är han grinig och tvär.
Skulle kunna vräka ur mej mycket, mycket mera och vet ni, de kanske kommer nån dag, men nu ska jag lämna ilskan här på bloggen och göra lite nytta här hemma, de hem som snart är bara MITT!!!!!

Kramen till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback