Julen

Jaha, så har då julen varit, med allt vad de innebär, fast i mitt fall innebar de inte speciellt mycket "normala" saker, jag hade tagit på mej och jobbat extra före jul och också julafton och de gick så bra så, de är ganska skönt att jobba julafton, alla är glada, både de gamla och vi som jobbar, man är liksom lite extra upprymd.
Efter jobbet på julafton så åkte jag till mina barns andra hem, dvs hem till deras pappa och hans nya sambo och fick mej lite julmat, och så fick jag ju vara med när barna öppnade julklapparna.

På juldan så åkte jag och barna och hälsade på min mamma och hennes karl, så vart de lite julafton igen, med julklappar och julmat, de var jätte mysigt. Jag fick också julklappar, från min mamma och från min momma, pengar, så då kunde jag köpa stövlarna jag varit och dreglat över på stan dan före julafton, de var dyra men jag ville unna mej nått, och mina fötter ska väl inte växa nått mera nu hoppas jag, så jag lär ju kunna ha dom länge :-)

Har varit på 3 danser under ledigheten, 3 kvällar i rad, och alla 3 var jätte lyckade, och jag fick dansa mest hela kvällarna...precis som de ska vara :-)
De har varit jätte skönt att vara på dans, och inte behöva vara  hemma, de tär jätte mycket på mitt psyke nu, jag vill bara att de här ska vara över, att han ska flytta....jag orkar snart inte mera.....
Ena dan är han sur och tvär, och vi blir osams för minsta lilla, sen nästa dag kan han vara så dämpad och se så ledsen ut och undra om de är bara han som mår dåligt, bara han som är ledsen över allt de här.
Men jag är ledsen, ledsen att de ska behöva bli så här, att vi inte ska kunna prata med varann utan att bli osams....jag mår dåligt precis som han säger att han gör, de här är ingen enkel sak, men jag har bestämt mej.....de här är de enda rätta för alla parter.....nu kan han göra precis som han vill, han har bara sej själv och hunden att ta hänsyn till.....och jag kan försöka hitta mej själv och bli människa igen....
leva med mina barn och försöka bli en lycklig familj igen....
...om ändå dom här veckorna kunde gå lite fortare....

Kramen

Kommentarer
Postat av: sanna panna

GO FOR IT GIRL....ALLT BLIR BRA SEN...alltid...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback