Samvetet

Ja, samvetet ja, ikväll gör det sej påmint.

Mina barn har varit hos mej sedan i måndags och idag åkte dom till sin pappa igen, de blev bara 2 nätter hos mej, jag ska jobba extra några dar nu, och då är de på dagtid och jag vill inte tvinga upp dom så tidigt som jag skulle behöva göra om dom är hos mej.

Men nu har jag dåligt samvete för att jag inte har dom här, och känner mej som världens sämsta mamma, fast ja, jag vet att jag inte är de, utan jag är den bästa mamma mina barn kan ha, men ändå....
Detta jäkla dåliga samvete för allt och alla.....ska man behöva dras med de hela livet???

Och så har jag pratat med barnas pappa om att dom ska få vara hos han mesta tiden tills "sambon" flyttat ut, jag känner att jag inte orkar ha dom här, och de får mej också att känna dåligt samvete, men när jag tassar på tå och är spänd för jag vet inte hur jag ska göra för att vi inte ska bli osams, och ännu jobbigare är de när barna är här för jag tycker inte att dom ska behöva vara mitt i det här. Så jag har valt att göra så här, både för min skull och deras, men jag ska ta igen de när allt de här är över, ett nyårslöfte :-)

Nu är en av mina favorit låtar på radion, måste poppa högt nu.....Scissor Sister med " Don't feel like dancing", den gör mej glad, ska se om de funkar nu med :-)

En blöt kram blir de ikväll (tårar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback