Snart nytt år

Ja så är de, snart är det ett nytt år, då får vi skriva 2007....och jag får snart skriva 39 år......
helt otroligt va tiden går fort.

När jag var liten så var jag så less på alla tanter som sa....Oj va stor hon har blivit.......ja de är på barna man ser att man blir gammal.....tiden går så fort....
Vadå tiden går så fort?
Vet ni hur lång tid de var från sista dan på skolan innan jullovet fram tills de vart julafton??
Vet ni hur länge de var från "Jullovsmorgon" på TVn tills Kalle Anka började?
Och vet ni hur länge de tog för momma att diska efter julmiddan?....för när de var klart fick man ÄNTLIGEN öppna julklapparna....

Och nu säger det bara...............så har ett helt år gått......och jag ser ju på barna att dom blir större, och allt går så fort och då fattar jag att jag blir äldre också.....ja jisses, man är i "tantåldern" nu... :-)

Men jag gillar min ålder, när nån frågar vilken ålder som är bäst kan jag ärligt svara....Den jag är i nu!
För så känner jag, jag trivs i min ålder, jag trivs med mej själv.....nä fasen, jag inte bara trivs med mej själv, jag älskar mej själv......jag är trygg med mej själv.....visst har jag rejäla depparperioder, men vem har inte de, och jag tar mej ur dom....ibland på några timmar, ibalnd kan de ta nån dag, men jag kommer ur dom...

Jag älskar livet, och de är alldeles för kort att slösas bort, så e de bara....

Så nu önskar jag er alla
Ett riktigt Gott NYtt År!!
Å ta vara på de året....ta vara på varje dag.....
öppna famnen för nya vänner.....chansa.....
och LEV!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback