och tredje

Så, nu sitter man här igen, vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu, men det brukar ge sig, några nära vänner säger att jag skulle börja skriva noveller, eftersom jag har en sån fantasi och kan skriva massor om ibland ingenting... :)
Men nu ska jag blogga så jag ska väl inte skrämma bort ev läsare.

Idag har jag varit på veckans höjdpunkt, buggträning, det är ju så himla kul, jag verkligen lever upp och får en massa energi när jag dansar, speciellt bugg då. Och då, på den träningen tog jag mig i kragen och anmälde mig till buggtävlingen, jag anmälde mig till en klass som heter "Jack & Jill", den tävlingen går ut på att vi som anmält oss lottas ihop med en partner, och så tävlar vi, om vi sen går vidare så lottas vi ihop med nya partners. Det blir ju spännande för man kan få dansa med vem som helst, från rena nybörjaren till tävlingsdansarna, så nu är det för sent att ångra sig, nu är det bara att köra på och ha kul. Tävlingen är den 2 december, ska väl berätta sen hur det gick, om man fått förfrågan att börja tävlingsdansa på riktigt eller om man får harva på som jag gör nu ;)
Närå, är nöjd att "harva på", huvudsaken är att jag får dansa.

I morgon måste jag försöka få tag på henne på bostadsbolaget igen och höra hur det går med lägenheten, det är nämligen så här att jag och min sambo ska separera och jag ska försöka få behålla lägenheten, men eftersom jag har skulder sedan en konkurs så vill dom inte hyra ut nån lägenhet till mig om inte socialen står bakom mig. Så nu ringer jag och jagar han på socialen och hon på bostadsbolaget, men jag ger mig inte, jag måste ha en lägenhet till mig och mina barn, så är det bara.
Längtar till den dag när det är klart och jag vet med säkerhet att jag har en lägenhet, allt kommer att kännas mycket lättare då, och då kommer jag att ha mera ork att ta tag i det andra som stör mitt liv, som tex skulderna.

Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback