Farlig.....är jag....kanske??

Skrev ju om vuxenvarning tidigare......och alla tecken med villa, volvo och så vidare....
glömde antagligen de viktigaste......man ska väl ha en man också.....ja eller sambo....så jag är kanske inte där än?

..eller så är de nu de ska sitta en stor varningsskylt på mej!
Jag menar, jag har 2 barn som inte är så små att dom kan kallas "magneter" längre, och fler blir de inte.
Jag är snart 40 år, halva livet har gått.
De smink finns inte som kan dölja de rynkor som finns runt mina ögon, har kallat dessa för skrattrynkor, låter ju så mycket trevligare.
Och inte nog med de, hur kommer de sej att vissa kroppsdelar ska envisas med att lyda jordens dragningskraft så in i norden, fast jag minns inte den dag mina bröst var formade som dom man ser i tidningar och på TV.
Samma med dessa bilringar som i mitt fall består av en bilring, en mopedring och en cykelring räknat nerifrån och upp,  tripp, trapp, trull.

De är väl nu jag är farlig, desperat eller vilket ord man nu ska använda....
...så akta er, ni ensamma män där ute, ni vet inte var jag står på lur för att hugga ;-)

Grrrrr.....

Kommentarer
Postat av: ja du vet

MERA BLOGGA TACK........de går ju så söligt fram här på denna gröna sida hahahahahahaha

2007-04-11 @ 09:34:27
Postat av: P

Kunde ju inte låta bli att skriva en liten rad..
Visst har vi naturkrafter som verkar på jorden, men det gäller väl karlar i lika stor grad..*hehe*
Tur det är lite blås och fräs som upphäver lite av det ibland!
Sen finns det ju för oss i 40-årsåldern andra attribut som tilltalar *ler*
..det blev visst fler än en rad..

2007-04-11 @ 14:23:44
Postat av: Elin

Du är ju en tillgång, se det så istället! Till att börja med så är det på gränsen till oförskämt att se ut som 20 vid 40, det ger karlarna komplex att snacka med nån med dubbelt så mycket livskunskap som hon ger sken av att ha, och dessutom i avklätt tillstånd, en karl med komplex för utseendet är inte skoj;-)(han behöver med andra ord inte känna hetsen att själv se ut som 20 längre). *s* Att du sedan bär på reservdelar som fixar vilken punka som helst kan jag inte se negativt, vad ni än åker så kommer ni ju fram;-)

Men det viktigaste jag har att säga är att du är unik som den du är, ingen har levt ditt liv och lärt sig av det som du, du har massor att erbjuda, men det kan vara så att det krävs rätt person för att få ut det mesta av supererbjudandet som är du! Och glöm inte att utan rätt mängd hull ramlar bikinin ner (inte så kul om det är oavsiktligt) och en människa utan mage är som en soffa utan kuddar, inte så go;-)
Ha en bra dag och tyck om dig själv, det är du värd! Det du ger av får du mer av!
Kram, Elin (som även härjar på Melissas blogg, kolla in mitt räkneexempel där!!!)

2007-04-12 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback