Glada små rackare :-)

hmmm???
de brukar ju vara vuxenvarning när man har skaffat barn, Volvo, villa och hund, så nån typ av varning borde de vara på en annan också nu då, för jag har barn, Passat, lägenhet, hamster och fiskar :-)

Japp, vi har blivit med fiskar idag, hade ställt iordning akvariet förra veckan, men sen ska de ju stå till sej några dagar, och idag var de dags för de stora fiskinköpet.
Nåja, stora och stora, akvariet är inte så stort så de får inte plats så många fiskar, men vi tog minsta sorten, Neontetror, man fick köpa 10 st för 110kr, annars 13kr st, alltså lite mängdrabatt, sen vet jag inte om tjejen såg att vi var supernybörjare för när vi kom hem hade vi 12 fiskar i påsen, hon kanske tänkte att där kommer de att bli svinn direkt.
Så nu simmar de omkring 12 glada små fiskar i akvariet :-)
Hur jag vet att dom är glada?
Ja vadå?, jag vet inte om dom är ledsna heller och varför ska man alltid tro det värsta, nej vet ni vad, dom här 12 små fiskarna är glada som små laxar att dom fått komma hem till oss, så de så! :-)

Blub blub på er :-)

Kommentarer
Postat av: ja du vet igen

jaha zoo varning hemma hos dej eller....
vad blir de nästa gång må tro.....:-p

2007-04-11 @ 09:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback