Idioter......finns de gott om....

Har ju glömt att berätta att i lördagsnatt vid 1-tiden fick jag ett telefonsamtal som gjorde att jag helt idiotförklarade 2 killar som jag ändå trodde var ganska vettiga, men nu visade de sej att den ena far med osanning och den andre vänder kappan efter vinden så de står härliga till, förbannade fegskit!!

Och nu skriver jag med snälla ord, för hade jag klivit upp på natten och bloggat då kan jag säga att jag inte skrivit så här sansat, jag skickade ett SMS till min kompis och de innehöll orden....."så jävla dum i huvet"....."förbannade idiot" och säkert nått mera målande, och dom killarna är numera inte vatten värda i mina ögon, och såna där puckon litar man på!!!

Nåja, man lär av sina misstag sägs de ju, så jag tycker jag borde vara fullärd nu :-)

Kram från en som lär så länge hon lever :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback