Men de är helt otroligt!!!...och "Jag har hittat min stora kärlek"

Ja nu blir jag riktigt imponerad, min blogg funkar igen!!!
Som jag slitit mitt hår och använt allehanda fula ord när jag provat, och testat, och kollat, och frågat....men nu...bara så där helt plötsligt så funkar den igen. :-)
De e väl nått magiskt :-)

Jag som försökt berätta för er alla att jag hittat min stora kärlek, ja för de gjorde jag på danskursavslutningen som var för några veckor sen. De var en jätte trevlig kväll, med en massa glada och danssugna barn och deras föräldrar, och där var han!!!
Han kom och bjöd upp mej en av de sista danserna, och de var så perfekt att de var en favorit låt åt mej, en riktigt härlig lugn låt, och den här killen dansade så himla bra och han var så go och kramades hela dansen igenom. Emellanåt så tittade han på mej med sina otroligt fina ögon, och jag bara drunknade... :-)
Och vet ni, han åkte hem med mej :-)

Vad som hände sen?
Ja, jag lämna av han och hans syster hos deras pappa, för dom skulle inte komma till mej förrän 2 dagar senare   :-)
Min son, min kärlek :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback