Nu ska cykeln testas!!...eller är de jag som ska ut på test? :-)

Japp, idag gäller de, jag ska testa om cykeln funkar och verkar må bra, för jag har lovat dottern att cykla med henne till skolan i morgon bitti, å då får de bli så.
Så snart ska jag se OM jag hittar cykelnyckeln, sen ska jag se OM de finns luft i däcken och OM kedjan är ok....men när dessa OM är avklarade så ska jag se OM jag kommer ihåg hur de gick till att cykla, de var ju trots allt några månader sen sist, men de är fashinerande att de sitter i, har man en gång lärt sej så kan man

Apropå nått helt annat, jag och mina barn har haft fint besök i veckan, min kompis och hennes dotter har varit här och umgåtts med oss och sovit över, de var så trevligt så, fast mina barn var slutkörda när dom åkte, de är ju såååå svårt att sova när man ska dela rum med en kompis och helst vill man ju prata och leka hela natten. Ja nu pratar jag om barnen, visserligen lider väl deras mammor av samma problem vad de gäller pratandet, men de låssas vi inte om :-)

Och lyxat oss har vi gjort, ätit sån där "skräpmat", skrattade gott när kompisens dotter pratade med sin pappa i telefonen och berättade att..."först när dom kom till stan hade hon ätit hamburgare, sen dan efter hade hon också ätit hamburgare, och sista dan dom var i stan då hade hon faktiskt ätit.......japp, hamburgare. Ja är man i stan så är man....*S*...tur vi ätit ordentliga frukostar.......och så åt vi faktiskt Tacos till middag en dag.....:-)

Men nu är påsken ordentligt över, påskskinkan är slut, påskmusten också.....NOT!..för den var inge god.....godis finns de en hel del kvar.....men lovet är slut och barnen har åkt till sin pappa och så sitter man här ensam igen, jag och hamstern och fiskarna, och imorgon är de dags att ge sej i kast med jobbet igen.

Men nu!!!
ska jag leta reda på cykelnyckeln och ge mej ut på testkörning....
Kramen på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback