Sexblogg....

....ja men de här borde få upp besökarantalet markant va???

fast jag är ledsen att göra er tillfälliga besökare besvikna, för de kommer inte att bli speciellt spännande, de kommer iallafall inte att innehålla sånt som kanske en del av er tror, utan bara lite funderingar.....NEJ inte på sex....utan på sexbloggar...:-)
För mina tankar om sex håller jag för mej själv.....och Pia.....och Sanna..... :-)

Nej, allvarligt talat..... jag tror de är på Expressens sida man kan skriva och läsa sexbloggar, och de står ju klart och tydligt så man INTE ska missa de, och som den nyfikna människa jag är så var jag tvungen att gå in och kolla en gång....ja 2 gånger då......men ge er!!....ja okej......de blev fler gånger.....
Men döm om min förvåning när dom bloggar jag gick in och kollade INTE handlade om sex......ja jag skrev förvåning och jag menade de också....inte besvikelse.....utan förvåning.....
Jag trodde att sexblogg betydde SEXblogg, men dom jag läste handlade om pluggande, jobb, kompisar och en massa annat.....visst, folk kan ju inte skriva om sex varje dag, men NÅN borde väl göra de nån gång....eller???

ja, ja, får väl gå in nån fler gång och läsa och se om jag har bättre lyck.....jag menar se vad dom skriver om..

Kramen igen

Kommentarer
Postat av: sanna panna

skit handlade inte om SEX?.....JA DÅ VARE INGEN IDE ens för mej att gå till expressens blogga då'
kraaaaaam:)

Postat av: Jemalex

Hej.
Gick precis igenom de flesta av bloggarna på topplistan och hamnade på en sexblogg.
http://the2ndwomen.blogg.se/
Fast du kanske var ironisk.
Jaja. Om inte så har du länken ovan.
Jemalex

2007-04-18 @ 22:16:05
URL: http://jemalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback