Vårkänslor.... ??

Ojojoj....va vårkänslorna spritter i kroppen, man vill bara plocka fram sandaler och tunna kläder....NOT!!!
jag sitter här vid datorn och tittar ut genom fönstret, de blåser som tusan och snön vräker ner.....Jippie!!!... äntligen vår!!!....
Jag hoppas verkligen de är övergående de här vädret, och då menar jag snabbt övergående, typ om en timme vill jag se solen och att snön som kommit ner ska vara borta, antagligen är de mitt fel de här, för jag ska vara ledig i över en vecka, så jag ber alla så hemskt mycket om ursäkt och hoppas ni kan förlåta mej.
Ni som bor här i närheten kanske ska höra av er till mej innan ni lägger er sommarsemester, så ni inte drabbas av de dåliga väder som ofta brukar följa just MIN semester.

Nej, nu får de vara slut med gnällandet, jag är ledig i 10 dagar, jag har mina barn här och vi ska bara må gott, äta gott och ha de skönt....hoppas jag :-) Vi får väl hålla oss inne om vädret tycker de, värre än så är de inte.

Min mamma var så snäll så barnen fick åka till henne i morse så jag skulle få sova ut efter nattens jobb, och de var jätte skönt, man behöver de, men nu är dom här och dom har redan hittat påskäggen och stoppat huvudena fulla med godis, precis som de ska vara när de är påsk :-)

Men kolla!!!!
Solen skiner nu, och snön yr inte längre....kanske min önskan om att vädret var övergående slår in :-)
de skulle då vara första gången en av mina önskningar slår in kan jag säga....*S*
Man kanske skulle köpa en lott? :-)

Kramen på er.

Kommentarer
Postat av: Peter

Hmmm..var ska du va på din semester då....?? *ler*
Du ger som vanligt en massa skön energi!
Ha en bra vecka

2007-04-10 @ 08:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback