Bilder.....bara bilder....

....ja och lite text också om de är nått jag vill förklara.....och som ni som känner mej väldigt väl vet så kan jag ju inte vara tyst..... ;-)


Här är bryggan jag tillbringat många härliga timmar på i solen den senaste veckan....

image68


Utsikt från bryggan en mulen dag....

image69


De var bara 16 grader i vattnet... så jag badade bara fötterna... :-)

image70


Livet kan vara bra underbart :-)

image71


Gammal bro över Västerdalälven..

image72


En solig dag.....förlåt morgon....
visst är de vackert?
Skulle inte ha nått emot fler timmar på den bryggan :-)

image73


image74


image75


image76


image77


image78


Kram på er


Kommentarer
Postat av: carina

Hej! Vilka kanon fina kort. Ha en bra natt Kramizz. Carina

2007-08-26 @ 16:24:40
Postat av: Anonym

WOW vilka härliga bilder du!!! Förstår att du längtar tillbaka ;) Ja.. avstånd Marie... vad är det du ger dig in på *skrattar* Jag håller på bli tokig efter bara ett par månader... vad gör man ;) *kramar om*

2007-08-26 @ 17:45:45
Postat av: fia

ser ut va en mysig plts me bryggan
sol och blått riktigt mysigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback