Dejting :-)

Jösses.....
2 bloggar om samma sak....men bara måste....de är
TESTEN igen....gör den!!...*S*

Nu ska jag dejta en kvinna....och där åkte Viktoria Silverstedt
känns ganska okej faktiskt...*S*

...å inte blev de Lill-Babs....helt okej, hon är ju ganska gammal......ja vadå Sven Wollter gammal också...han är ju man, de är skillnad.... ;-)

hmmm???....här åkte Babben Larsson när frågan om sex kom....tycker hon också de är tråkigt med sex....som Martin Stenmarch???

Puh!!!!!.....ingen Kristina Lugn för mej....*S*

..å inte blev jag prins heller.....*S*

Ja men de här köper jag!!!! :-)
...och vinnaren är Tone Bekkestad!!!!!....ja väder-Tone ni vet.....som visade för mycket tutte i nån tidning....

då blir de en kvinna som dejt, helt klart :-)

Puss från, en genast mycket gladare, Marie :-)

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag körde de där på skoj med.
Manlig date blev...Mikael Persbrandt
den kvinnliga blev....*ler*
Tone Bekkestad...vi kanske kan samordna dejten? Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback