Födelsedag

Ja, min son har födelsedag idag, och nu har vi klarat av gästerna..... :-)

Först kom momma och moffa.....och kors i taget och hör och häpna....dom var en hel timme!!  Men så klia de i rumpan på dom också på slutet...*S*.....tänk att folk kan vara så stressade, jag kan inte förstå....jag menar...ge mej nått att sitta på och nått att äta så sitter jag gärna läääänge :-)
Jag är den sämsta kund McDonalds kan tänka sej, nästan, för jag kan sitta kvar där länge och smutta på min Cola medan barna leker.....inga problem alls.. :-)

Nåja, sen så kom barnas pappa, hans nya sambo, och deras 2 barn, alltså mina barns halvsyskon, plus pappans stora son, alltså mina barns halvstorebror, och hans sambo och barn, alltså mina barns halvbrorsbarn.....*ASG*
ja nu jäklar fick jag till de......"Tomten är far till alla barnen", släng dej i väggen!!!......*S*

Är de nån som inte riktigt hängde med så kan ni höra av er så kanske jag kan hjälpa er med en förklaring, eller lämna ut numret till barnens pappa ;-)

Iallafall så var de jätte kul att hela högen kom och hälsade på, och av oss alla så fick Emil nått han verkligen önskade sej....ett Game Boy.....så nu vet jag var jag har han....inte mer än 2 meter från väggkontakten, för batterierna var inte bra till den.... :-)
Problemet blir hur jag ska kunna lura av han spelet, för jag skulle kunna tänka mej att låna de när jag ska ut på bussresa... :-)

Over and out :-)

Kommentarer
Postat av: Peter

Hmm..lura sin 6-årige son...de är väl inte snällt...;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback