Förb.....askat också!!

Att man inte lär sej vid vilka tillfällen man MÅSTE ha med sej kameran!

Igår var vi och spelade minigolf vid Campus, som apropå de är en jätte fin bana och välskött......som om jag är så bra på sånt där....*S*...iallafall så var de jag och barna och en kompis.
Till saken hör att jag är absolut inte bra på minigolf, jag står fel, håller klubban fel och gör nog de mesta fel som man kan göra fel.....MEN JAG VANN!!!!!
och inga bevis har jag att de verkligen är så.... :-(
och idag känner jag att jag borde ha haft kameran med och tagit kort på protokollet, för jag är inte säker på att han kommer att erkänna att han förlorade.....*S*....karlar ni vet!!!  ;-)

De var iallafall en trevlig eftermiddag ända tills sonen gjorde en superswing med klubban vid näst sista banan och dottern stod för nära och de sa BONK i hennes huvud.....japp, fram till dess gick allt bra.....
Men på vägen hem köpte vi glass som vi åt hemma och då var allt bra igen...... :-)

Och nu ska jag berätta en sak som jag funderar på om man ska berätta eller inte, men ni känner ju mej...*S*
Min säng gick sönder igår, jag hade herrbesök......

DÄR kanske man ska sluta berätta.....eller inte....*S*

Men jag tar hela berättelsen.....min son övertalade min kompis att läsa en saga, och eftersom båda barnen ville lyssna så la dom sej i min säng alla 3, och när min kompis skulle kliva upp ur sängen så sa de PANG, 2 ribbor försvann under hans rygg/rumpa......
Japp....roligare än så var de inte....som sagt, skulle kanske inte ha berättat allt??....*S*

Så de blev till att laga säng.....så är de när man har gamla saker...*S*

Idag regnar de och de får bli en innedag.....men de är inte helt fel de heller ibland.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback