Fredagnatt...

...å här sitter man på jobbet igen.....har en liten paus och då hamnade jag här....och som de kan vara ibland så vet jag inte om jag verkligen har nått att skriva om... :-)

De känns som om de kommer att bli en tung natt, jag har inte sovit så mycket....helt självförvållat, hade ingen lust att sova när jag kom hem.....och förresten så var de så lite tid till de för direkt när jag kom hem till stan så gick jag och fikade med Pia med dotter och syster......lite tröstfika.....en STOR macka med salami och brieost, och direkt på de en chokladbakelse av nått slag....mums....
Kunde ju förstås ha försökt att sova lite mer på bussen, men se de gick inte.....
Vi får väl se om jag håller mej vaken hela natten....*S*

Jo förresten.....min bil ni vet.....den står hos min bilmekaniker igen.....skulle vara snäll och hämta han sedan han lämnat iväg en bil....å vad händer??......jo så fort han kom i närheten av min bil så läckte den vatten igen.....eller ja...de kanske inte var hans fel.... men iallafall så står den på samma ställe som förut....och jag får gå hem i regnet i morgon bitti......jo då, klart de kommer att regna.....varför skulle de inte???...jag ska ju gå!!

Puss och Kram på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback