Hormoner...och kvinnor...

Ja den kombinationen är väl en intressant företeelse, eller vad säger ni alla karlar där ute???....*S*

Jag vet många tjejer/kvinnor som blir tvärförbannade när dom får frågan om deras dåliga humör beror på PMS, och varför blir vi de???.....jo därför att de är så....lätt som en plätt...*S*
Eller okej, jag ska vara snäll och inte dra alla kvinnor över en kam, men ärligt talat, visst har vi ett väldans svängande humör emellanåt....och vi kan skylla allt på hormonerna....vad ni karlar ska skylla på vet jag inte....så ni är en svårare nöt att knäcka.....*S*

Ja för att inte göra alla kvinnor arga nu då, så drar jag bara en kvinna över den här kammen, och de är mej själv....

I morse vaknade jag och mådde riktigt bra, var på gott humör och tyckte livet var helt underbart.....men efter nån timme började jag fundera över livets gåtor, och började känna att mitt liv är bra komplicerat och jobbigt,
å då mina vänner.....då anar jag att de är nått på gång....
sen när jag började gråta utan anledning, och tycka att mitt liv är förjäkligt....japp.....då var jag säker... Mensdags om 1 eller 2 dar!!!

Sen skrev jag ett långt, och då snackar vi långt, SMS till Pia, under tiden som jag grät floder.....
å nu sitter jag här, nån timme senare och ler åt de.....
men dan är inte slut än... och vem tusan vet hur de slutar....*S*

ja visst är vi lätta att förstå sej på?....
allvarligt talat så förstår jag emellanåt inte att karlar och kvinnor kan leva ihop överhuvudtaget...*S*
och vad han där uppe tänkte när han skapade oss så som vi är.....han måste ha garvat ihjäl sej när han tänkte på hur struligt de skulle kunna bli.....den busen.... *S*

Så där ja....nu känns de ännu lite bättre....mysko.....
ska faktiskt ta och spola upp ett bad och leka mini-spa en stund....
barnen har åkt till sin pappa och jag börjar jobba ikväll igen efter 9 nätter ledigt, undrar om de hänt nått sen sist?

Ha de så bra och var rädda om varann
Pussar och kramar till er :-)

Kommentarer
Postat av: Peter

Kan bara tillägga att ju mer jag lär mig om er underbara varelser som kallas kvinnor - desto mindre vet jag om Er. *ler*

Postat av: Jerry

Tack snälla du för din fina kommentar hos mig. Den värmde ordentligt inom mig! Glädjetårar...
*kramar om*

2007-08-15 @ 17:15:51
URL: http://jerbaz.wordpress.com
Postat av: Nannis

Tack för grattiset vännen, jag hörde hur hurrades från ditt håll *hihi* :) Ja detta med PMS och hormoner vet man ju hur det är... fan, man kan ju explodera om nån säger hej vid fel tillfälle... *sucka* Jobbigt att vara kvinna, men jag skulle inte vilja vara en slätstruken man heller ;) Man får ju mycket gjort och sagt dom dagarna, som man kanske inte skulle gjort i vanliga fall ;)
*kramar på dig*

2007-08-16 @ 09:24:48
URL: http://nannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback