jag kan Alfa-peta ;-)

Nu börjar också den här dagen lida mot sitt slut.....barnen sitter och tittar på Tintin på TVn, och snart ska dom i säng så dom är pigga och glada i morgon bitti när de är dags att gå till skolan....och de bästa är att än så länge är båda både pigga och glada och är ivriga att gå till skolan :-)

Glömde berätta förut att jag hade besök igår kväll, och vi tog oss en liten Alfapet-turnering, eller som de står i instruktionerna......man Alfa-petar......låter ganska knäppt tycker jag...*S*

Iallafall så har vi spelat på internet förut mot varann, på
www.betapet.com, de har inte blivit så jätte många gånger, men de viktigaste är att JAG vunnit alla gånger då.....så jag var ganska säker på en seger igår också....men icke!!...
Första omgången blev de oavgjort...ja men hallå!!!...hur ofta händer de då???....
och andra gången så vann han med 5 pöäng!!......de här borde bevisa att vi är lika intle....intil....initell....lika smarta!!

Jag se så ärlig jag är....jag erkänner att jag förlorade.....lika väl som jag erkänner att jag vann minigolfen, då förut, ni minns!!......fast han försöker förglömma de...*S*

Men jag ska ha revansch....stavas de så??.....nån kväll.... :-)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback