Lista

ja nu var de faktiskt ett tag sen jag hade nån lista....den här hittade jag hos Rexxie och snodde all världens väg....
de roliga testerna om dejtingpartners hittade jag också där :-)

De är så kul när man på nått underligt vis hamnar hos andra bloggare som skriver så man fastnar och lägger till dom under sina favoritbloggare :-)

Nåja, här är listan:


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Bara 2, hem och bil/cykel.....lämnar den hemma vars fordon jag inte anävnder för stunden

Vilken svordom använder du mest?
Fasen brukar de nog vara, man får tänka sej för när man har barn.....dom svär nämligen inte..

Äger du en iPod?
Nope

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
De är olika, är de jobbarvecka så brukar den vara ställd på nån tid på kvällen så jag inte försover mej när jag vilat innan jobbet, är jag ledig blir de vid 6.30 för att få iväg barn till skola.

Hur många resväskor äger du?
Inte en enda.....men måste fixa en sån som Monia har ;-)

Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop oftast.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ta bilden

Vilken var den senaste filmen du såg?
The Holiday......så romantisk....*suck*

Har någon av dina vänner barn?
ja många av dom.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny mobil, så jag har nån när den här åker ut genom fönstret.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja säkert......å alldeles säkert vet jag vem också.....närstående.....släkt...kan inte bli närmare än så....

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Icke!!.....behöver inte de...borde kanske ta ut medicin som piggar upp mej istället.....Tips någon??

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har CD-växlare så de är 6 skivor.....tror de är Anne Nördsti som ligger som första skiva...och sen är nog resten dansbandsmusik också, ev finns Sonja Aldén där också, och D.D.E

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Japp

Vad åt du till middag?
Inget alls än...

Använder du huvtröjor?
Har precis fått en så jag har inte hunnit använda den än.
Kan du vissla?
Ja hyfsat bra...

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Näe, fick inte ens följa momma och morfar på Första Maj när jag var liten.

Vem var den senaste som ringde dig?
*suck*....fråga inte...

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja då, de tror jag......fast jag undrar vad som kan vara roligt med de??...*S*

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja de gjorde jag, men de har blivit mera nu som vuxen med egna barn :-)

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Jämfört med vad?....inte speciellt stort vårt Lillänge

Hur många syskon har du?
Inga vad jag vet

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen, ska man kunna de??

Äger du några band-t-shirts?
Nu ska vi se.... Roxette, Bon Jovi, Whitney Huston (inget band men ändå), Ronny och Ragge...*S*, Mikael Rickfors (inget band igen), och så Jannez såklart!!! :-)

När flög du senast?
Ja DE var längesen.....säkert närmare 10 år sen...

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Sex stycken

Läser du för skojs skull?
Ja jag läser för skojs skull :-)

Pratar du några andra språk?
Engelska och Tyska.....så jag kanske skulle kunna överleva om jag behövde.

Diskar du din egen disk?
Ja???......vem annars??

Har du gråtit offentligt?
Jadå, gråta kan jag....

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär...

Försöker du alltid lära dig nya saker?
De händer.....de gäller väl mest roliga saker då som nya, för mej, danser.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har en tatuering och vill väl gärna ha nån fler....men de blir inte förrän jag hittar "den rätta"....
Nej till piercingar, de räcker med mina fyra hål i öronen, förutom dom 2 jag har för att höra.... ;-)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Svår fråga.....mitt självklara svar har nog alltid varit NEJ.....men nu vet jag inte....*S*

Kan du kasta macka?
Nej, till mina barns stora sorg så kan jag inte de...

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope...

Vem har du varit med på bio?
Ska man skriva alla här??....några av mina nuvarande vänner,......gamla klasskompisar....och mina barn såklart....mina ex.....räcker de??

Vem var din favoritlärare?
Oj jösses!!....kan de ha varit min fröken som jag hade i 1-3, Birgitta....

Vad har du för väder?
Mulet och de blåser, men ganska behaglig temperatur om man inte tänkt sej att bada...

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
En konstig fråga till.....ja varför inte??...är dom speciellt farliga eller nått???

Har du en blogg?
hmm??.....ja jag antar de...*S*

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Å fy tusan.....jag minns inte....måste nog ta de som var minst dåligt då...*S*
då var de säkert svenska eller nått sånt...

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ett bara????
kan jag inte få ta flera??...
Empati och humor

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Men nu igen, konstig fråga....
vem bestämmer att nån är oattraktiv då?.....för jag måste nog fråga den personen först.....ingen av dom jag blivit attraherad av har varit oattraktiv i MINA ögon....inte då iallafall....*S*

Gillar du din boendesituation?
japp, mycket!! :-)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Nånstans runt 6 timmar

Äter du frukost dagligen?
Absolut.....tiden kan variera, men frukost äter jag

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, inte de minsta.....
om de inte är nått speciellt.

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Jag pratade inte så jätte mycket, var en ganska tyst tjej när jag växte upp, blyg också.....jajamänsan, tro de eller ej, men så var de :-)

Vilken är din favoritfrukt?
Banan.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte då

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
40 år!!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej de tror jag inte.....borde iallafall inte eftersom jag stavar fel lite då och då när jag ska skriva fort...*S*...som säkert märks i min blogg...

Tror du på liv på andra planeter?
Har ingen som helst aning

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
De var nog sonen...

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Ja säg de??

Vad var det senaste du åt?
En kaka alldeles nyss, smaken kvar i munnen än...

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Vet inte....tror inte de har nån betydelse hur dom ser ut mellan benen.... ;-)

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ja de undrar jag med??

Gillar du senap?
Ja, speciellt Johnnys

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej tack!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Kramas gärna :-)
Skulle du säga att du är trendig?
*asg*....skulle inte tro de...

Äger du en digitalkamera?
Ja äntligen :-)

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Ja dejt ja, vad innebär de...ska de bli nått mera då eller??...då får jag nog tacka nej....finns de vänskapliga dejter då blir de ja tack :-)
har faktiskt aldrig blivit bjuden på nån DEJT......vad jag vet...*S*

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Ska man kunna namnen på dom också??

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
De beror nog på vem de är...alla kan vi glömma eller få förhinder.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Mannen med falkarna

Tycker du att du är attraktiv?
Vad ska man svara på de då.....JAG trivs medd mej själv...men attraktiv???.....*S*

Vad är du allergisk mot?
Ingenting, förutom elaka människor

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, varför skulle jag de.....jag har tom. vassa hörntänder som visar att jag är köttätare ;-)

Vad skulle dina barn heta?
Sonen hade jag ingen aning om, dottern fanns en del förslag....bla Matilda och linnea...men de blev de tredje allternativet.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
....relativt oskyldiga har anpassat sig till nuvarande antibiotikapre-....
de är ur min bok "sjukvård" sen jag läste till USKA
Vad har du på dig?
men hallå!!...en standardfråga på nätet.....*asg*
joggingbyxor och t-shirt

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
D.D.E med albumet "De går likar no"

herre jöss va lång den var :-)
Kram


Kommentarer
Postat av: sanna panna

men va faaaan va du bloggar?? PMS o listor
ja ligger helt klart efter.....wieee...

Postat av: Rexxie

Har du verkligen hittat den där listan hos mig? Jag har nämligen inget minne av den överhuvudtaget!

2007-08-22 @ 09:02:39
URL: http://rexxie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback