Min dejt!!

Ja de här testet måste ni göra....

Dejta en kändis

Blev tokbesviken när Sven Wollter åkte ut som första man...... :-(

å vem är han???.....Gustaf Norén??

....förbaskat, där åkte Alexander Skarsgård också!!!....

hmmm??...Hur kommer de sej att Martin Stenmarch åkte när jag svarade att sex är väldigt viktigt??.....Tycker inte han de???

Nähä...å inte blev man prinsessa heller.... :-(

å ingen Persbrandt....*gråter floder*

*ASG*....jag tror jag döööööör!!!!!

å vad har jag gemensamt med Sven-Göran Eriksson???????

jaja, han har väl pengar eller hur???
men med tanke på mina svar så undrar jag lite hur de kommer sej att de blev han???
Jag tycker de är viktigare med tid än pengar....är de hans åsikt också alltså??
...å sex anser han är viktigt också då.....*S*

Näe, de här går inte....nu ska jag testa med tjejerna/kvinnorna och se vem som blir min dejt då....

Puss på er, och hälsa gärna på mej, var jag nu kommer att bo.....har glömt vilket lag han ska "ta hand om" framöver :-)

Kommentarer
Postat av: Peter

Testa med Manchester City...kanske det är dit du är på väg på din semester? (se blogg från 070817)
:-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback