Morgonens funderingar...

Ja de är morgon för mej, jag har nästan nyss vaknat.....och jag har suttit och läst lite bloggar och skrattat gott, åt en del av dom, tänk va en del har bra fantasi när dom skriver....*S*

Nå, vilka funderingar har jag just nu då?
jo, efter mina dejtingtester igår så fick jag chansen att båda skratta och le flera gånger under kvällen/natten när jag hade möjlighet att kolla lite på TV, för på alla nyheter och även på radion pratade dom om han......Sven-Göran Eriksson.....mannen i mitt liv....han vet bara inte om de än...*S*
men jag känner att jag måste nog skärpa till mej och kanske försöka förstå lite av hans jobb, har kommit så långt att jag nu vet att han bossar över Manchester nånting, men om de var City eller United har jag glömt....sätter en slant på City....men de är ingen stor slant...*S*
MEN jag vet att dom här Manchester lagen ska mötas snart, om de var på lördag eller söndag....och att hans lag tydligen sköter sej bra nu....HEJJA Svennis!!.... :-)

En annan fundering som dök upp här var min mage.....ja min solbrända mage, med betoning på brända.... jaja, jag vet man ska använda solskydd och inte utsätta sej för den heta solen för länge, men till mitt försvar kan jag säga att min mage ALDRIG tidigare visat tendens till att ens vilja bli de minsta lilla rosa av solen....OCH att de dessutom den här dagen inte var sol hela tiden.....
Men skit i de nu......de var solBRÄNNAN jag ville skriva lite om.....kan säga så här, att några som jag visat magen har osökt börjat prata om Polkagrisar.....*S*

Har ju berättat tidigare att mina mage inte består av EN bilring, utan ett gäng ringar i skiftande storlek, och efter förra veckans solexponering så har jag lärt mej att om jag ska utsätta min mage för solens strålar så ska jag ligga ner, PLATT!!!!
För nu är magen vackert röd/brun och vit randig......som en polkagris.....och naveln är, när man hittar den, vit och fin....*S*
Så som sagt......platt som en plattfisk eller så får jag lov att banta, å de sistnämnda låter så förbaskat tråkigt så de får bli plattfisken...*S*


En liten bild från morgonen

image67


Ta hand om varann
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback