Ny dag, nya bekymmer....

...eller kanske inte....men en ny dag har de hunnit bli iallafall......och de här är en spännande dag, för sonen iallafall, för han börjar skolan idag....och ja de ska jag erkänna, de är en spännande dag för modern också... :-)
Min minsting börjar skolan....fattar inte vart tiden tagit vägen, för jag blir ju inte en dag äldre.... :-)

Så nu har vi snart 2 barn i skolan med allt vad de innebär....och de känns lite overkligt....för de var verkligen inte längesen jag var med sonen på prematuren på sjukhuset i 3 veckor för han föddes 6 veckor för tidigt....de känns som igår när vi satt där, 4 mammor vars små knyten delade rum.....eller små och små, min groda vägde ganska mycket för att vara så tidig, så jag är faktiskt tacksam att han bestämde sej att inte stanna inne hela tiden ut...*S*

Men nu har de gått 6 år sen dess, och han har tappat sin första tand, han har lärt sej cykla, och han har börjat läsa sina sagoböcker själv..... och helt plötsligt känns de som om livet börjar gå en aning för fort....men de är väl precis som de ska vara.

Ja de blev en liten och fin och seriös blogg i natt. :-)
Kram på er och var rädda om varann.

Kommentarer
Postat av: Peter

Ja..tiden flyger iväg när man ser på sina barn..men jag blir ju inge äldre..eller..;-)
Fråga kan man ju alltid göra...fast vissa svar får man vänta på...*ler*
PS: Inte svettig nu...ALLS! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback