Ny lista :-)

....som jag snott av Jerry   :-)

1. Hur gammal är du om fem år?
44!!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Daniel och Linnea

3. Hur lång är du?
163,5 och på väg neråt.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Bean på semester, eller vad den heter.

5. Vem ringde du senast?
Pia, eftersom hon ringt mej men jag inte kunde svara då

6. Vem ringde dig senast?
Pia, men som sagt.....kunde inte svara.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Hej vännen hur har du det i mas-landet? Blir du kulla du nu? :-) Kram
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
De beror på tillfället.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Min pappa dog när jag var bara 1,5 år, min mamma är sambo.

10. När såg du senast din mamma?
På sonens födelsedag.

11. Vilken ögonfärg har du?
Dom är väl blå, tror jag....

12. När vaknade du i dag?
Jag vaknade vid 6 i morse.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Den var inte lätt.....White Christmas tror jag.

14. Vilken är din favoritplats?
Den var inte heller lätt, trivs hemma, men hittar små oaser lite här och var, just nu är de en brygga vid älven som lockar.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Stolen hos tandläkaren.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ja vad de gäller mitt boende så sker nog inga förändringar innan dess, barnen börjar ju precis bli vuxna då.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inget alls vad jag minns.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
De var Mr Bean...*S*

19. Hur stor är din säng?
120 cm, tror jag...

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär...

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag sover med eller utan kläder ;-)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?

Östersund
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota är härligt på sommaren 
26. Är du social?
Ja de tycker jag.

27. Vilken är din favoritglass?
Har ingen favorit, men mjukglass går ju alltid hem.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Äter sällan efterrätt, men päronhalvor med mintkaka på är inte dumt.....friterad banan med glass är också gott :-)

29. Tycker du om kinamat?
Japp

30. Tycker du om kaffe?
Icke!

31. Vad dricker du till frukost?
Te eller mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, bara jag får ligga på sidan så är jag nöjd.

33. Kan du spela poker?
Tja, jag provar väl ibland, men inte om pengar....än....;-)

34. Tycker du om att mysa/kela?
Absolut :-)

35. Är du en beroendemänniska?
De vet jag inte, vill väl inte vara de, men......

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja faktiskt, iallafall 2 st och vi bodde alla i samma lilla by...:-)

37. Vill du ha barn?
Jag har 2 och fler blir de inte.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och tyska hjälpligt.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, tack och lov!!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Vilka pengar???

42. Äger du dyrbara smycken?
*asg*

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Navy CIS.

44. Kan du rulla med tungan?
Rulla tungan??....jag kan rulla ihop tungan, så är de de som menas så ja... :-)

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Ja de beror väl på, men jag tror min "bilmekaniker" vinner de priset....*S*

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Arkiv X.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja de har jag.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min BH och mitt linne.

50. Flirtar du mycket?
Näe, vet inte ens om jag kan....*S*

51. Kan du byta olja på bilen?
Kan jag säkert bara jag vill....:-)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej de har jag inte.....

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Håller på att läsa den första boken i serien om Arn av Jan Guillou, "Vägen till Jerusalem.

54. Läser du dagstidningen?
Inte varje dag.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Undrar lite hur de skulle gå till??.....

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
De blir mycket radio i bilen när jag jobbar, växlar mellan RixFM och OneFM.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Vilka böcker jag har kvar sen jag gick Omvårdnadslinjen, jag ska sälja dom.

59. När var du i kyrkan senast?
Farfars begravning i början av juni.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Bra fråga, kan ha varit Barbro.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Vet inte, tältade med momma och morfar när jag var liten, dom plockade bär och jag lekte, vi kanske var ute 3-4 dar.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Daniel :-)


Ja de var de de :-)
Kram



Kommentarer
Postat av: sanna panna

LIST VM??......
ska ja eller inte det e frågan.....
vart jobbiga två nätter ju du har inte jobba o inte GM på bark heller utan våran favvo istället hahahhahahahaha....KOM HEM...

Postat av: Jerry

Hej Marie!
Det är alltid kul att läsa andras listor. Tänk att det finns roliga bilmekaniker...(;-)

2007-08-22 @ 22:32:07
URL: http://jerbaz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback