Ny morgon, nya funderingar....

Har en liten fundering om de jag ska ta upp nu medföljer i de kvinnliga generna, jag har inga som helst belägg för att de är så, men de verkar vara ganska många av de kvinnliga könet som, precis som jag, tycker om att riva bort skinn när de börjar flagna när man solBRÄNT sej...*S*
Förresten, heter de flagna???

Jag upptäckte nyss, när jag skulle ta mej en titt på min polkagrismage, att jag börjat flagna, och genst började jag riva skinn.....
Då ringde telefonen och naturligtvis var jag tvungen att upplysa min kompis om vad jag gjorde, och då sa han nått om att de där hade han också märkt av....att tjejer gillar....och de mest konstiga är att de är roligare att göra de på nån annan....kan säga att de är en och annan gammal pojkvän till mej som fått "rivet skinn"....*S*....men nu fick jag till de igen!!!

Samma gäller när man har chansen att klämma finnar.....man gör de hellre på nån annan.....varför???....ja men va tusan, de gör ju inte lika ont då....:-)

Nåja, det var detta om detta.....och nu sitter de säkert nån och hulkar och håller på att kräkas som tyckte att de hela bara var superäckligt.....i så fall ber jag så mycket om förlåtelse....och önskar samtidigt er alla en bra dag :-)

Nu drar jag på lite semester på hemlig ort, återkommer när jag kommit hem igen....
OM jag inte får bloggabstinens och lyckas hitta en ledig dator nånstans, då får ni höra ifrån mej innan jag kommer hem..... :-)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Peter

Har samma erfarenhet som din kompis!! Hahaha..vad är det egentligen med er och era gener?
Ha det nu bra vart du nu ska va och göra..;-)
Kram

Postat av: Peter

Du jett va långt bort du..de e ju så tyst henan...
Ha en artun da! *ler*

2007-08-20 @ 09:34:33
URL: http://janjamts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback