Rapport härifrån...

Att köra i ett samhälle man aldrig varit i förut är spännande, att sen samtidigt köra en bil man aldrig kört förut gör det hela än mera spännande....MEN jag kom fram helskinnad dit damen jag erbjudit skjuts skulle, och även hem igen....och jag hoppas och tror att hon inte kommer att få några bestående men..... :-)

Som tur var var de bara en rondell jag skulle igenom, inte för att jag har problem med själva rondellkörandet, utan problemet är vilken väg jag kom in i rondellen när jag ska tillbaka ut och då helst åt samma håll...*S*
ja nu menar jag såklart inte att jag skulle ut ur rondellen åt samma håll som jag kom ifrån på en gång, då hade jag ju kommit hem igen och de var inte riktigt meningen, utan jag menar när jag lämnat av tjejen och skulle hitta hem själv.....å de där blev lätt att förstå antar jag....eller så blev de som vanligt när jag skriver..

Sanna påstår att jag skriver som jag pratar, men så är de verkligen inte....men däremot så skriver jag som jag tänker...å de är värre kan jag säga....för jag kan faktiskt tänka till lite innan saker hoppar ut ur munnen på mej.. ..iallafall ibland...*S*

Igår eftermiddag tillbringade jag några timmar på bryggan med fötterna i ca 15,8-gradigt vatten.....
å de där blev helt fel....jag tillbringade några timmar på bryggan...men tiden jag hade fötterna i vattnet blev nog inte mer än max 10 minuter sammanlagt....
När jag satt där i solen och hade de mysigt och läste en bok, och precis hade lyft upp fötterna ur de inte allt för varma vattnet så kommer några grannar ner vattnet....och pappan tar sin lilla dotter och slänger i henne och hon plaskar glatt på!!!!!....men herre gud!!...från vilket land kom hon då???...bada???...nu???...här??
Ungar!!!.... :-)

Nej nu tror jag att jag ska ta mej lite lunch och sen gå ner till bryggan igen en stund med min bok.... :-)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback