Rast...igen...

Ja nu var de en stunds vila igen.....hade stämt träff med "massören" i natt, men när jag och Sanna kom dit så ångrade vi oss så de blev en kort tur.....så här sitter jag nu en liten stund.
Hörde glunkas att de är friidrott på TVn, så jag kanske ska titta lite när jag ska äta min frukostmacka om en stund...

Borde kanske börja idrotta med nått själv, jag har nämligen gått upp i vikt.....å de vet jag ju vems fel de är....så mycket god mat som jag ätit den senaste veckan.....bara för att kocken är smal och ser så vältränad ut.... fast de var nån som sa att man inte ska lita på en smal kock....*S*

Nåja, de blir väl höst och buggen sätter igång.....barna har redan börjat tjata om Danspatrullen så de är klart vi ska gå den igen.....X, eller om de var Y, ska kanske gå med sina barn också den här terminen.....
Och så får de bli "tisdagsträningarna" också så ofta jag kan......då kanske jag kan tappa några av dom där kilona... ni förstår, banta är inte min melodi.....definitivt inte!! :-)

Nähä, de här går inte....ska fortsätta jobba, är ju inte så jätte många timmar kvar nu innan jag får GÅ hem och lägga mej.....

Kramen

Kommentarer
Postat av: sanna panna

hahahahahaha du?? köp min bil vettja min lilla bil ja ska ba besikta den nu på ons serru ...billig o BRA HAHAHAHAHAH...kram

2007-08-25 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback