Snart hemgång... :-(

Jaha, nu är de nära.....jag åker hem i morgon, och jag erkänna att de lockar inte speciellt mycket, hade gärna stannat här några dagar till, men jobbet kallar.....och i och med det också plånboken.... jobb=pengar... tyvärr alldeles för lite med tanke på de jobb jag gör..

Ja men allvarligt, tjänade mycket mera när jag satt på Ericsson och testkörde maskiner än vad jag gör när jag tar hand om gamla och sjuka människor.....ja men hur sjukt är inte de???
Då undrar man vad som är viktigast?......människor eller maskiner??

Undrar om dom bestämmer våra löner inte har någon gammal mamma eller mormor, eller om dom själva inte har tänkt bli gamla? eller om dom anser sej vara bra att dom står över allt sånt där??
Japp, sjukt är de!

Iallafall så längtar jag inte hem.....sitter gärna här ute på bryggan nån fler dag, äter god mat och bara mår bra i trevligt sällskap....MYCKET trevligt sällskap :-)

Så nu ska jag sätta mej ute en sista gång....och njuta av solen....och from i morgon kommer bloggen att komma från Jämtland igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Peter

Du är i allafall mkt välkommen hem, bara så du vet det *ler*

Postat av: Nannis

Håller med föregående talare, du är varm välkommen hem. Men förstår precis hur det är att åka.... från nåt man inte vill åka ifrån utan till... ;) kram

2007-08-24 @ 09:07:19
Postat av: sanna panna

hahahaha ja hem o jobba me dej kvinna...sitta på bryggan o lukta på ....öh på....på ..blommorna som växer på sidan om näeee....:-p wieee

2007-08-24 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback