Städa....

...vilket förbaskat påhitt de är....att städa menar jag.....och hur nån människa överhuvudtaget kan tycka de är kul de förstår jag inte......(om du kommer och städar hos mej så lovar jag att klippa din gräsmatta hela nästa sommar)

Ja jag städar, har dammsugit lägenheten.....och just när jag gör de så önskar jag att jag bodde lite mindre.... diskat....fått barnen att plocka i ordning på sina rum.....de brukar funka ganska bra när jag säger att annars så åker allt som ligger på golvet in i dammsugaren.....frågan är vart allt dom plockat upp från golvet tar vägen, antagligen i några numer proppfulla lådor...*S*....men dom tar vi en annan gång...

Men de värsta av allt är att idag städar jag inte för min egen skull utan för att min mamma kommer och hälsar på eftersom sonen fyller år, jag undrar hur länge dom blir den här gången, de längsta dom varit här i lägenheten är ca 15 minuter, och med tanke på att vi bott här i 2,5 år så tycker jag de är lite ynkligt....men idag kanske de blir lite längre, dom måste ju hinna få ner tårtan och kaffet iallafall....

Ja de här med städningen, klart de måste göras emellanåt, men att jag, som faktiskt snart fyller 40 år, ska känna så här bara för att min mamma kommer, de är ju bara för sorgligt....men eftersom hon hackat på mej hela mitt liv bara för att jag inte är lika pedantisk som henne så sitter de i...tyvärr....och sen har hon alltid gnällt över att jag aldrig blir vuxen.....jag beter mej inte vuxet.....problemet i så fall är att jag inte vet hur man ska bete sej för att vara så vuxen som hon vill ha mej.....så jag skiter i de!!!...

Äh, nu struntar jag i att gnälla mer, och går och fyller på tvättmaskinen, ställer undan dammsugaren och tar och städar åt Pytte......SEN får de vara bra med de här.... :-)

Pussar på er :-)

Kommentarer
Postat av: sanna panna

fasen va fult?? din son fyller år idag o min äldsta dotter fyller år idag...:)
min gos fyller 23
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback