Ståpäls!!!

Jag såg att Sanna länkat till den här killen, så jag måste också göra de....

image63

men lite bakgrund varför jag tänker göra de först....

En  väldigt tidig morgon när jag jobbade så lyssnade jag på radion, P4 för ovanlighetens skull, och där skulle dom prata om ämnet revansch, och så berättade dom om den här killen, Paul Potts, han var mobbad i skolan, blyg och osäker har han varit hela livet. Hans högsta önskan har alltid varit att kunna leva på sin sång, så han jobbar 13 timmar om dan som säljare för att kunna ta sånglektioner.

De här klippet är bara helt underbart......Juryn, med den alltid lika hårde Simon, som först tittar på varann och suckar när Paul säger att han ska sjunga opera.....och Pauls sorgsna blick när han tittar på dom....han ser så ledsen och osäker ut....mitt hjärta blöder för honom...

Å sen!!!!!!!
Snacka om revansch!!!!....
Ja men kolla.....de är bara så underbart.....

http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA&mode=related&search==

Jag tror jag har sett klippet nånstans mellan 40-50 ggr och jag får ståpäls hela vägen ner till knäskålarna varje gång, plus att de runnit en och annan tår också......nåja, ni som känner mej vet att jag kom med en liiiiten osanning nu.....ganska många tårar har de blivit :-)

Lyssna och njut....
Kram på er

Kommentarer
Postat av: sanna panna

hahahahahaha ja ja du ska skriva mer om han du
men ja sket i de för ett av inslagen berättar han ju själv lite granna.....du snodde bilden din lilla groda hahahaha....kram

Postat av: Anna Panna

Long time no c!!
Ja vilken grej du, killen hade ju grym pipa! Lustigt att se hur deras minder förändrades.... ;)
*kram på re*

2007-08-12 @ 19:41:48
URL: http://nannis.blogg.se
Postat av: Nannis

Hej hopp! Jag har fått lov att skaffa lösenord på min blogg, maila mig [email protected] om du vill fortsätta läsa. Ha det gott!

2007-08-13 @ 14:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback