Undrar.....??

Ja jag undrar om jag borde skriva nått nu, eller om jag ska låta bli??
Varför undrar kanske nån som är lika nyfiken som jag...... bara därför att egentligen har jag inget att skriva om, de har ju inte hänt så mycket speciellt, livet går sin gilla gång bara.
Jo visst händer de saker, men vissa saker är inte ämnade för allas ögon...*S*

Vädret har lämnat mycket att önska, om man nu inte gillar regn.....jag gillar regn, när jag ska sova, men inte på dagarna....hade, som jag skrev, sett fram emot mera bad innan barna åker till sin pappa igen, men icke då....
men visst tusan vi har badat ändå.....i badkaret......Nej inte alla 3 samtidigt, utan en och en..... :-)

Och så var vi ner på stan idag, i de konstiga vädret, ena sekunden spöregnade de, sen nästa var de uppehåll och så ljust ute, men ändå molningt, å de blåste ljumma vindar...å jag fattar ingenting....nåja, på stan var vi för jag skulle lämna iväg alla papper till hon som ska hjälpa till och göra bouppteckningen, hoppas allt snart är över, så man vet vem som ska ha vad, och vad man får göra....då kan man ta tag i saker å ting igen.

Apropå de så hörde min fasters mamma av sej....snorkiga kvinna.....och talade om att min faster varit hemma i sommar och hon hade med ett testamente som min farfar skrivit....jaha??.....vi tar de när de blir bouppteckning, jag kan inte göra nått åt de iallafall....
Och så talade hon om för mej att faster hade skrivit en fullmakt att hennes mamma ska vara med på bouppteckningen istället för henne, och föra hennes talan......jaja....som sagt, när de bli bouppteckning.
Jag kan inte oroa mej å så, jag kan ju inte göra nått iallafall.....förrän bouppteckningen är klar.
Men de är klart, lite spännande ska de ju bli....om vi ska leva i ett kollektiv där som farfars syster trodde, för hon hade hört att farfar delat ut alla 3 husen till olika personer....mej, min faster och en person till......
Som sagt, liiiite spännande är de....

Tillbaka till den här dagen.....Sedan vi lämnat papperen var vi och åt glass :-)
Japp, är de sommar så är de.....Kulglass på Domus.....mums... :-)

Och imorgon fyller sonen 6 år......min bebis....min groda (ja jag kallade han för de när han var nyfödd, för han brukade ligga som en liten groda på min mage)

Men jag blir iallafall INTE äldre :-)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Peter

Du blir nog med stuga du med...;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback