Big girls...

Igår när jag gick hem sedan jag lämnat barna på skolan så lyssnade jag på radion och just då spelades Mikas "Big girls"....där sjunger han att "Big girls, you are beautiful"....då kunde jag inte låta bli att fnissa lite....för jag kände mej verkligen inte så beautiful utan mera som en Michelingubbe....*S*...ja de var ju 17 grader kallt och jag var klädd därefter....och med tanke på att jag är så ståtligt lång...NOT!!.....så kanske ni kan tänka er resten.... :-)
Kram från Marie Michelin :-)


Kommentarer
Postat av: Jannike

Jaså var deT du det????

NÄ DÅ bara skojade!!!

Kram!

Postat av: Anonym

Hej Marie!
Jadå, jag förstår.
På sjukhus är det annat börhat patienten vägra osv så kan man införa tvångsvård, annars riskerar sjukhuset att åka dit på kuppen.
Det är som du säger att brukaren är arbetsgivaren och man ska gå efter dens regler.
Men ja har fått halva den rollen som ansvarig.
Och då måste man se till att man motverkar sådana här tillfällen

2007-12-13 @ 09:40:20
Postat av: Anonym

Det var sånt jag inte ville läsa.
:( :( :( :( :(
Stackars kvinna?
Jag hoppas hon inte finns längre bland oss för vilken pina...att inte ens dom närmaste hälsar på :S
Hur kan man bete sig så?
Den sista tiden i sitt liv vill man nog njuta mned familjen.

2007-12-13 @ 09:51:00
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Anonym

Precis och så är det.
man vill inte se någon människa som är sjuk det är en hemsk syn och det tär på en.
Precis igen, du kan lämna jobbet och sen är allting"över" visst kan man ha sina tankar om vissa patienter.
Och den kommentaren har jag fått väldigt ofta när vi är på sjukhus osv.
Det är endå starkt av din man att ta hand om sin alzheimer sjuke mamma.
Alzheimer är också en väldigt hemsk sjukdom då det drabbar minnet.

2007-12-13 @ 15:09:51
URL: http://www.sjukdom.blogg.se
Postat av: Hanna

ja verkligen (:

2007-12-13 @ 16:31:38
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback