Blöt, blötare, tvärsur....

Ja men va e de här??!!!
3 grader varmt och de droppar från taken.....i december!!!
Nej nu får de vara nog!!
Var lämnar man in protesterna??....Jag tänker starta en namninsamling, nu går jag inte med på de här längre!

Jag har bytt gardiner och satt upp adventsljusstakar och stjärnor i alla fönster, jag har en ljusslinga på balkongen och jag vill att de ska vara snö ute!...ska de vara för mycket begärt de??...i december!!

Jag bor för för fasen i Norrland......och i Norrland ska vi ha snö på vintern....punkt slut!!

Blötkram från en "surjämte"

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa, visst är det trist väder! Så här ska det inte vara här uppe den här årstiden!

Postat av: Jannike

Jag skriver på vilken namninsamnling som helst, bara det fortsätter vara vitt på julafton!!!

2007-12-11 @ 08:40:14
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback