Första advent

Helgen som var tillbringade jag och Daniel i hans föräldrars stuga, ute i skogen utan grannar...och framförallt utan både el och vatten...

image211

När vi kom dit var de 0 grader inomhus, så de var bara att elda på i både vedspis och öppenspis,

image212

När vi skulle gå och lägga oss så hade de iallafall blivit 15 grader varmt, men vi sov framför öppna spisen och jag hörde som i ett töcken att Daniel var uppe och eldade flera gånger på natten, men jag bara somna om.....snäll man är va??...*S*

På lördagen var vi ute i snöyran och jag passade på att ta lite foton, som vanligt.

image213

Här har de inte gått nått tåg på ett tag...

image214


image215


Utsikt från altanen över Vanån.

image216


Till sist några foton på de nästan nedbrunna ljusen i takkronan.

image217

Visst är de läckert??...

image218

Kram till er.

Kommentarer
Postat av: sanna panna

japp känner igen de där med att det är bara en som eldar under natten o inte är de jag iaf hahahaha....
om inte annat är de ju värsta MYSFAKTORN.....

Postat av: Nannis

Wow, vilket mysigt ställe! Och fina bilder, som vanlgit :)

2007-12-06 @ 11:09:05
URL: http://nannis.blogg.se
Postat av: Anna

Vilka mysiga vinterbilder! Du har gissat rätt på båda gissningarna!

2007-12-08 @ 18:40:53
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se
Postat av: Jannike

Vad romantiskt det ser ut.... ibland skulle jag oxå vilja vara nykär... men i och för sig, i en sån där miljö skulle man nog BLI nykär, om inte annat...

Kram...

2007-12-09 @ 22:58:19
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback