God morgon...i min värld...

Klockan är 3 på eftermiddan och en annan har precis klivit upp, nej jag har inga som helst problem med att sova på dagarna när jag jobbat natt.....jag har förresten inga som helst problem med att sova alls, när som helst och hur som helst.....sån är jag :-)

De blir bara en liten blogg nu också, ville bara berätta att jag fick SMS från "Down under" i natt, en av mina bästa vänner är ju där nere (i Australien alltså) och han skickade ett SMS och berättade att de var 40 grader varmt där så dom skulle gå på bio, de gick inte att vara ute....stackarna.....dan innan hade dom haft 34 grader varmt och han hade varit tvungen att ha t-shirt på sej och hög solfaktor för att inte bränna sej....

Här är de dobbar som gäller för att inte bryta bena på blankisen, och idag har de snöat så nu har man ju inte en sportmössa att se VAR de är isigt längre....och jag ska jobba i natt igen....hmm....spännande....

Jaa, olika falla ödets lotter....

Kram på er :-)

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!
Hoppas att du hade en bra natt..

2007-12-30 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback