Helgpyssel

Ja i helgen har vi fixat och donat lite till, bla så är köttbullarna klara nu.... :-)

image233

Sedan måste jag erkänna att vi bakade pepparkakor IGEN....japp, dom förra är slut....visserligen gav vi bort ett gäng till min mamma och hennes karl, men sen har vi fikat upp dom.....får skylla på att vi inte bakade så många...*S*
Vi misslyckades lite med degen den här gången, den blev verkligen inte lätt att kavla ut för den sprack hela tiden, men vi fick oss några glada skratt iallafall, jag och Daniel. Kan säga att bådas tålamod tröt när degen äntligen var platt, fin och tunn och redo att ta ut figurerna, och man tog det sista taget med kaveln och HALVA DEGEN FASTNADE PÅ KAVELN!!.......då kunde vi hålla oss för skratt....iallafall ett tag....sen brast de...och jag skrattade så jag grät åt Daniel och hans irriterade min och att kaveln lät som cykeln på filmen "Dunderklumpen"......*S*
Japp, lite roar när man är trött....

Senare på kvällen tackade jag min kiropraktiker för hans fantastiska jobb med mina höfter, för när jag lagt mej i min säng......vilken jag måste nämna verkligen inte är ny och fräsch, utan en säng med träribbor som botten.....och Daniel var på väg att lägga sej bredvid så sa de DUNS......och Daniel skuttade vigt upp ur sängen, medan jag låg som en bläckfisk och fnissade.....några ribbor hade ramlat ner på min sida så hela alltet lutade....när jag sedan "smidigt" skulle försöka kravla mej över kanten på sängen så åkte ytterligare några ribbor i golvet....och jag bröt ut i ett hysteriskt skratt och tog mej såklart ingenstans.....jag skrattade så tårarna sprutade...och som sagt, jag tog mej inte en millimeter.....
Om inte kiropraktikern hjälpt mej med höfterna så hade nog Daniel fått hämta sågen och delat sängen i småbitar och rullat ut mej därifrån...*S*

Men annars så var helgen bra :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback