Knarr under skorna....

Sist jag skrev nått på min blogg gnällde jag över vädret, de slaskade och var jätte tråkigt och jag skulle lämna in en protest.....jag hann aldrig göra de för vädret ändrade sej av sej självt....och nu har de varit härliga minusgrader i några dagar, ända ner till -15 grader var de en natt när jag jobbade, och de gör inget för de är ju vinter.

Nu har mina barn kommit till mej igen och jag promenerade med dom upp till skolan för en stund sen, och när jag gick hem funderade jag på hur de kommer sej att när man...läs Jag....tycker de är härligt att vara ute och promenera när de är lite kallt och snön knarrar under skorna och man....läs Jag igen....känner sej så levande just då, varför ger man sej inte ut och går oftare då?????
Är de den där biten med att klä på sej som gör att man tvekar??
Eller vad är de??....för som sagt, när jag väl är där ute och går så är de ju faktiskt bara skönt :-)

I morse var både jag och mina barn fönstertittare....Nej jag har inte lärt upp dom, dom är självupplärda....iallafall så har vi lite olika smak barnen och jag vad de gäller ljusslingor och sånt, vilken tur att de är jag som bestämmer än så länge här hemma....*S*

Nu har jag iallafall fått upp julgardiner i alla fönster, inga med tomtar i år. :-)

Apropå julgardiner, vi pratade om de en natt på jobbet och dom andra 2 förundrades över att jag bytte gardiner i alla fönster.....men de trodde jag att nästan alla gjorde..... Där ser man vad man har med sej i generna...*S*

I eftermiddag ska jag till kiropraktikern......jag har fått stränga order av min kompis....och när han sen dessutom gav mej halva betalningen i en tidig julklapp så kan jag ju inte strunta i de längre....så idag är de dags.
Får se vad han säger om min rygg och de bekymmer som jag har med den.

Kommentarer
Postat av: sanna panna

ABSOLUT INTE gardiner i alla fönster...
då e man ju RABIAT???....
KÖKE räcker de....hahahah..
japp doftgran wuuuuneerbaauuum de e värsta KULT de haha.....:)

kram

Postat av: Jannike

Vilken kompis!!!! Såna skulle jag åxå vilja ha.... "ha ha"

2007-12-11 @ 23:10:16
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback