Nu knarrar de bra...

...under skorna när man är ute och går. :-)

Gick med barna till skolan i morse och följde med dom på gympan för skojs skull, dom har de samtidigt men i varsin hall så jag kunde gå emellan och se vad dom gjorde. Va duktiga dom är och va kul de var att kolla på dom.
I dotterns klass går de nog en blivande löperska, hon är liten och späd och snabb som en vessla....där låg både killar och tjejer i lä. :-)

Och nu är jag hemma igen efter en kylig promenad, -17 grader......Nej jag klagar absolut inte, de skulle jag inte våga, jag som sagt att jag vill ha vinter och inte en massa snöslask...men de är klart, -10 räcker bra :-)

Och inte hade jag med nån kamera heller :-(

Får ta ett kort från sovrumsfönstret istället......
.......brrrrr så kallt....

image227

Kram från mej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-12 @ 10:32:46
Postat av: Anonym

Hej!
Då förstår du du precis hur jag tänker och resonerar.
För vanligt folk som inte känner till dessa sjukdomar är det fullt normalt och likaså för media och politiker.
men dom som jobbar med detta / har det själv eller är anhörig till någon som har dessa sjukdomar vi tänker helt olika.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback