Ny dag....

...och jag har klarat av dagens första promenad, den med barna till skolan....idag var de lite kyligare igen, ca -11 grader, så nu skulle de väl vara fasen om inte snön ligger kvar över jul och förhoppningsvis resten av vintern.

Och nu borde jag verkligen inte sitta här, jag har en lång lista på vad jag ska göra idag....visst låter de som om de är lite synd om mej....eller att jag är nån slags självplågare....men jag får lättare saker gjorda om jag skriver en lista, och sen är de ju så skönt att kunna stryka bort sak för sak på listan som jag gjort....
Knäpp??....ja absolut, men och??..*S*

Och ikväll kommer Daniel hit.....no more comments :-)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: sanna panna

asså vaddå inga kommentarer asså vi får inte skriva nått eller va menar du?.....MOAHAHAHAHAHAHA

2007-12-15 @ 09:26:50
Postat av: Nannis

Gissar att ni ska.. .äta kolbullar...? *fnissa*
Ha det gott i helgen, kramis!

Postat av: Anonym

Ja det skulle inte förvåna mig om dessa neuro sjukdomar ( alla ) är vanligare än formen cancer.
Tack för att du bryr dig

2007-12-17 @ 17:07:43
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback