Nyvaken...nu...

Ja, ganska nyvaken är jag och då sitter jag här redan, och med temuggen och några mackor...snälla säg inte till barnen, för man får ju inte äta vid datorn....*S*
Och utanför fönstret så droppar de från taken.....och de var allt jag ska säga om de här förbaskade skitvädret...för den här gången...

Nu är de bara 2 dagar kvar till julafton.....jo de är de, för min familj så...vi ska fira jul på lördan , Daniel, Emma och Linnea kommer imorgonkväll och sen åker tjejerna till sin mamma på söndag och på måndag ska mina barn till sin pappa, så våran julafton blir på lördag.
Kärnfamilj va e de??...*S*
Och förresten så går jag på och jobbar igen på julaftonsnatten, men de är helt okej faktiskt, vi har ju firat klart då :-)

Jag var tvungen att testa en sak, att fota ett fotografi, de blev inte bra, men jag vill visa ändå, de är min pappa i unga år. De här kortet fick jag bara för några månader sen av en gammal flamma till pappa :-)

image241

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha okej :) hoppas det gick bra,
Nja man gör ju vad man "måste" :)

Postat av: Nannis

Smyger in och önskar dig och de dina en riktigt God Jul!! :) *kramar*

2007-12-23 @ 09:42:16
URL: http://nannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback